Підприємство у Павлограді придбало бортовий автомобіль Scania з краном-маніпулятором Fassi
Під час виконання робіт було зроблено наступні кроки щодо переобладнання вантажного шасі в бортову вантажівку:
- Виготовлення підрамника під монтаж крано-маніпуляторної установки та бортово платформи
- Виготовлення бортової платформи (алюмінієвий профіль, з відкидними бортами, 6000×2500×800 мм). Задній кузов встановлений під нахилом.
- Фурнітура (швидкоз’ємні стійки та замки) — Bozamet, Польща.
- Такелажні місця, які посилені під цепний такелаж кріплення вантажу (виробництва Турції).
Бортовий вантажний автомобіль доповнено наступними видами додаткового обладнання (підйомні механізми):
- Встановлено за кабіною базового вантажного шасі шарнірний кран-маніпулятор Fassi F195 А.2.22 (Італія). Максимальний вантажний момент 17,53 тм, максимальний гідравлічний виліт 8,3 м, вантажопідйомність на максимальному/мінімальному вильоті 8,3/2,5 м — 2,075/5,85 т.
-
Виготовлено апарелі, що складаються. Апарель односекційна, каркасного типу, підлога — лист з європерфорацію для зменшення лобового опору та збільшення зчеплення з колісами автотехніки, що транспортується на платформі. Унікальність апарелей, які робить МПП «Модус», є в тому, що у розкладеному стані кут для заїзду техніки — 80. На сьогодні це унікальне рішення, яке уможливлює заїхати легковим автомобілям навіть з дуже низьким кліренсом. Привід апарелі — гідравлічний. Додаткова гідравлічна опора, що регулюється, встановлена під апареллю.
-
Вантажна лебідка з тяговим зусиллям 4 тонни.
Також слід зазначити наступні особливості виготовлення бортової платформи з апареллю:
- Як і для апарелі, використано лист перфрорований з європерфорацією для підлоги платформи.
- Додано захисний лист металевий під лист перфорований, аби запобігти розбризкуванню бруду з під колес на техніку, яку завантажено в кузов.
- Апарель посилено для заїзду асфальтного котка вагою 9 тонн.
- Для запобігання пошкоджень при заїзді техніки посилено стики кузов-апарель та апарель-поверхня.