Яку спецтехніку представив наш завод на комунальній виставці в Києві
Український машинобудівний завод МОДУС щороку традиційно представляє нову спецтехніку на виставках ДорТехЕкспо/Комунтех. Цього року виставки відбулись в період з 14 до 16 жовтня 2025 р. у Києві, на території Міжнародного Виставкового Центру). Попередньо про нашу участь в ДорТехЕкспо/Комунтех можна прочитати тут.

В експозиції УМЗ МОДУС були представлені наступні цікаві моделі спецтехніки:
- два автокрани MODUS SPC Palfinger SANY
- автопідйомник Palfinger
- колісний екскаватор MODUS
- фронтальний навантажувач SANY.
Автокран Модус SPC250 на шасі Volvo FM 6×6
Завдяки довгій співпраці між заводом МОДУС і Volvo Ukraine LLC, компанією Вольво було спроектовано і виготовлено повнопривідне шасі для автокранів MODUS. Завдяки цьому шасі і новим розробкам завода МОДУС, автокран, що був представлений на виставці, мав споряджену масу 26 тонн і ідеальний баланс маси по вісям. Дана модель є найбільш масовою в лінійці заводу.
Базове шасі: VOLVO VMX
- Колісна формула — 6×6
- Максимальна потужність двигуна — 420 к. с.
- Коробка передач — роботизована
- Блокування диференціалу всіх мостів
- Паливний бак — 415 л з фільтрувальною сіткою
- Дорожній просвіт (кліренс) — 315 мм
- Повна маса — 26 000 кг.
Кранова надбудова: Модус SPC250
- Максимальна вантажопідйомність— 25 т
- Максимальна вантажопідйомність на максимальному вильоті — 0,52 т
- Вантажний момент — 89,1 тм
- Максимальна довжина стріли в розкладеному стані — 32 м
- Тип стріли — U-подібна, 4 секції, овоїд
- Максимальна висота підйому — 33 м
- Максимальний горизонтальний виліт — 28 м
- Керування крановим обладнанням — система управління за допомогою джойстиків.
- Наявність системи захисту від перенавантаження (обмежувача навантаження) — мікропроцесорний обмежувач навантаження з індикацією параметрів на екрані бортового комп’ютера в кабіні машиніста
- Габаритні розміри крану в транспортному положенні (ДхШхВ) — 11640×2550×4000 мм
- Матеріал стріли, елементів рами і висувних опор крану — надміцна сталь
- Обладнання кабіни кранівника — панорамне безпечне скло, прожектор, 2 склоочисника (на передньому і верхньому склі), двері і бокові вікна що відкриваються, сонцезахисний козирок, незалежний від двигуна дизельний обігрівач, кондиціонер, комп’ютер і джойстики керування крановою надбудовою. А також металевий захист передньої та верхньої частин кабіни.
Екскаватор автомобільний UMZ-110.02 на Шасі VOLVO FM 420 6×6
Даний екскаватор розроблений спеціалістами завода МОДУС в плідній співпраці з інженерами японської компанії KATO. Як базове шасі було обрано VOLVO FM 420 6×6. Екскаватор створено, в першу чергу, для можливості швидкого пересування на великі відстані. Це те, що неможливо зробити на звичайних моделях екскаваторів.
- Колісна формула — 6×6
- Тип кабіни — Підресорна, безкапотного типу
- Тип двигуна — дизельний
- Об’єм двигуна — 12,8 л
- Максимальна потужність двигуна — 420 к. с.
- Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв. — 1200
- Стандарт токсичності вихлопу двигуна — Євро V
- Система впорскування — Common Rail
- Паливний бак — 415 л
- Захист під радіатором
- Підігрів паливного фільтра
- Передпусковий підігрів
- Гідропідсилювач
- Коробка передач — автоматична
- Блокування диференціалів привідних мостів
- Акумулятори — 2×225 А/год
- Антиблокувальна система ABS
- Дорожній просвіт (кліренс) — 331 мм
- Споряджена маса — 23000 кг.
Екскаваторна надбудова UMZ-110.02
- Тип двигуна — дизельний
- Максимальна потужність двигуна — 78,5 кВт
- Керування екскаваторним устаткуванням за допомогою джойстиків
- Освітлювальні прилади робочого місця в темний час доби
- Круговий огляд, ергономічне сидіння з можливістю регулювання, пасок безпеки, автономний опалювач
- Широкі захисні вітрові стекла з панорамним видом
- Додатковий захист спереду та зверху
- Вантажопідйомність
- На вильоті 3 м — 6 т
- На вильоті 6 м — 2,6 т
- Глибина копання — 5,29 м
- Радіус — 8,3 м
- Висота вивантаження — 9 м.
Автовишка Palfinger P300 KS на шасі MERCEDES BENZ ATEGO 4×4
Цей автогідропідйомник призначено для будівельно-монтажних робіт, прокладання та обслуговування електромереж та телекомунікації, ремонту та обслуговування висотних споруд. Наявність зручного механізму кріплення дозволяє швидко змінювати люльку у разі необхідності.
- Максимальна робоча висота: 30 м
- Висота по підлозі люльки: 28 м
- Максимальний горизонтальний виліт: 20,5 м
- Максимальний кут обертання: 5400
- Кут роботи подовжувача: 1950
- Кут повороту люльки: 850/850
- Максимальна в/п люльки: 400 кг
- Розмір люльки, м: 1,9×1,0×1,10
- Максимальний розмах опор: 5 м.
Також на стенді заводу були представлені інші, не менш цікаві моделі спецтехніки, зокрема автокран MODUS SPC Palfinger SANY з іншою вантажопідйомністю та фронтальний навантажувач SANY SW956 K1.














