РУ

Яку спецтехніку представив наш завод на комунальній виставці в Києві

30 жовтня 2025
Яку спецтехніку представив наш завод на комунальній виставці в Києві

Український машинобудівний завод МОДУС щороку традиційно представляє нову спецтехніку на виставках ДорТехЕкспо/Комунтех. Цього року виставки відбулись в період з 14 до 16 жовтня 2025 р. у Києві, на території Міжнародного Виставкового Центру). Попередньо про нашу участь в ДорТехЕкспо/Комунтех можна прочитати тут.


В експозиції УМЗ МОДУС були представлені наступні цікаві моделі спецтехніки:

  • два автокрани MODUS SPC Palfinger SANY
  • автопідйомник Palfinger
  • колісний екскаватор MODUS
  • фронтальний навантажувач SANY.

Автокран Модус SPC250 на шасі Volvo FM 6×6

Завдяки довгій співпраці між заводом МОДУС і Volvo Ukraine LLC, компанією Вольво було спроектовано і виготовлено повнопривідне шасі для автокранів MODUS. Завдяки цьому шасі і новим розробкам завода МОДУС, автокран, що був представлений на виставці, мав споряджену масу 26 тонн і ідеальний баланс маси по вісям. Дана модель є найбільш масовою в лінійці заводу.

Базове шасі: VOLVO VMX

  • Колісна формула — 6×6
  • Максимальна потужність двигуна — 420 к. с.
  • Коробка передач — роботизована
  • Блокування диференціалу всіх мостів
  • Паливний бак — 415 л з фільтрувальною сіткою
  • Дорожній просвіт (кліренс) — 315 мм
  • Повна маса — 26 000 кг.

Кранова надбудова: Модус SPC250
  • Максимальна вантажопідйомність— 25 т
  • Максимальна вантажопідйомність на максимальному вильоті — 0,52 т
  • Вантажний момент — 89,1 тм
  • Максимальна довжина стріли в розкладеному стані — 32 м
  • Тип стріли — U-подібна, 4 секції, овоїд
  • Максимальна висота підйому — 33 м
  • Максимальний горизонтальний виліт — 28 м
  • Керування крановим обладнанням — система управління за допомогою джойстиків.
  • Наявність системи захисту від перенавантаження (обмежувача навантаження) — мікропроцесорний обмежувач навантаження з індикацією параметрів на екрані бортового комп’ютера в кабіні машиніста
  • Габаритні розміри крану в транспортному положенні (ДхШхВ) — 11640×2550×4000 мм
  • Матеріал стріли, елементів рами і висувних опор крану — надміцна сталь
  • Обладнання кабіни кранівника — панорамне безпечне скло, прожектор, 2 склоочисника (на передньому і верхньому склі), двері і бокові вікна що відкриваються, сонцезахисний козирок, незалежний від двигуна дизельний обігрівач, кондиціонер, комп’ютер і джойстики керування крановою надбудовою. А також металевий захист передньої та верхньої частин кабіни.

Екскаватор автомобільний UMZ-110.02 на Шасі VOLVO FM 420 6×6

Даний екскаватор розроблений спеціалістами завода МОДУС в плідній співпраці з інженерами японської компанії KATO. Як базове шасі було обрано VOLVO FM 420 6×6. Екскаватор створено, в першу чергу, для можливості швидкого пересування на великі відстані. Це те, що неможливо зробити на звичайних моделях екскаваторів.

  • Колісна формула — 6×6
  • Тип кабіни — Підресорна, безкапотного типу
  • Тип двигуна — дизельний
  • Об’єм двигуна — 12,8 л
  • Максимальна потужність двигуна — 420 к. с.
  • Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв. — 1200
  • Стандарт токсичності вихлопу двигуна — Євро V
  • Система впорскування — Common Rail
  • Паливний бак — 415 л
  • Захист під радіатором
  • Підігрів паливного фільтра
  • Передпусковий підігрів
  • Гідропідсилювач
  • Коробка передач — автоматична
  • Блокування диференціалів привідних мостів
  • Акумулятори — 2×225 А/год
  • Антиблокувальна система ABS
  • Дорожній просвіт (кліренс) — 331 мм
  • Споряджена маса — 23000 кг.

Екскаваторна надбудова UMZ-110.02

  • Тип двигуна — дизельний
  • Максимальна потужність двигуна — 78,5 кВт
  • Керування екскаваторним устаткуванням за допомогою джойстиків
  • Освітлювальні прилади робочого місця в темний час доби
  • Круговий огляд, ергономічне сидіння з можливістю регулювання, пасок безпеки, автономний опалювач
  • Широкі захисні вітрові стекла з панорамним видом
  • Додатковий захист спереду та зверху
  • Вантажопідйомність
  • На вильоті 3 м — 6 т
  • На вильоті 6 м — 2,6 т
  • Глибина копання — 5,29 м
  • Радіус — 8,3 м
  • Висота вивантаження — 9 м.

Автовишка Palfinger P300 KS на шасі MERCEDES BENZ ATEGO 4×4

Цей автогідропідйомник призначено для будівельно-монтажних робіт, прокладання та обслуговування електромереж та телекомунікації, ремонту та обслуговування висотних споруд. Наявність зручного механізму кріплення дозволяє швидко змінювати люльку у разі необхідності.

  • Максимальна робоча висота: 30 м
  • Висота по підлозі люльки: 28 м
  • Максимальний горизонтальний виліт: 20,5 м
  • Максимальний кут обертання: 5400
  • Кут роботи подовжувача: 1950
  • Кут повороту люльки: 850/850
  • Максимальна в/п люльки: 400 кг
  • Розмір люльки, м: 1,9×1,0×1,10
  • Максимальний розмах опор: 5 м.

Також на стенді заводу були представлені інші, не менш цікаві моделі спецтехніки, зокрема автокран MODUS SPC Palfinger SANY з іншою вантажопідйомністю та фронтальний навантажувач SANY SW956 K1.

FASSI Palfinger SANY Liebherr CSM Cantoni GT Semi Trailer Arslan Ansan