Ремонт маніпуляторів
Компанія «Модус» виконує ремонт кранів-маніпуляторів різних моделей і марок. Наші фахівці добре знають особливості конструкції вантажопідіймальних машин, що випускаються провідними світовими виробниками спецтехніки. Це є основою швидкого визначення проблеми та її ефективного усунення.
Існує безліч моделей кранів-маніпуляторів. Усі вони розрізняються потужністю, вантажопідйомністю, функціональними можливостями, конструкцією ходової частини, габаритами. Щоб якісно виконати ремонт КМУ, треба добре розбиратися в пристрої і принципах роботи спеціалізованого вантажопідйомного транспорту.
Види кранів-маніпуляторів (КМУ)
У конструкцію всіх видів маніпуляторної техніки входять такі робочі вузли:
-
система управління стрілою (стрілове оснащення);
-
пристрій для захоплення, фіксації, переміщення вантажів (крюкова підвіска);
-
опорна рама;
-
система забезпечення безпеки (датчики обмеження висунення стріли і граничної ваги вантажу);
-
система управління обладнанням (набір важелів).
Гідравлічний комплекс КМУ забезпечує плавне виконання робочих операцій з високою точністю.
При ремонті кранів-маніпуляторів необхідно враховувати, що у кожної машини свої показники вантажопідйомності, вильоту стріли, висоти підйому-опускання вантажів, а також будова підвіски і технічного пристрою підйомної системи (кількість граней стріли і специфіка системи телескопічного висунення).
Всі види КМУ розподіляються за трьома групами, виходячи з показників вантажного моменту:
легка (до 3,9 тм); |
середня (від 4 до 29,9 тм); |
важка (від 30 до 150 тм) |
Європейські виробники випускають крани-маніпулятори зі стрілою Z-подібної форми, азіатські - постачають техніку, в основному, зі стріловим обладнанням L-образного контуру.
В ході експлуатації спецтехніки з ладу виходить не тільки підйомний механізм, але і платформа, на якій змонтовано обладнання. Під час комплексного ремонту КМУ перевіряється стан шасі, яке може бути автомобільним, гусеничним, пневмоколісним, рейковим та іншого типу.
Причини виходу з ладу КМУ
Позаплановий ремонт кранів-маніпуляторів найчастіше потрібно проводити при порушенні правил експлуатації.
До них відносяться:
-
систематичні перевантаження,
-
помилки в управлінні механізмами,
-
інтенсивна експлуатація спецтехніки та використання неякісних витратних матеріалів.
Такий підхід призводить до швидкого зносу конструкційних елементів, деформації деталей механізмів.
Вкрай рідко маніпулятори ламаються через виробничий брак. Адже на більшості підприємств працює багатоступенева система контролю, яка передбачає тестування всіх функціональних систем.
Організація ремонту КМУ на майданчиках «Модус»
Наша фірма ремонтує крани-маніпулятори, застосовуючи сучасні методи діагностики та відновлення робочих систем. Майстри підприємства знають, як ремонтувати техніку японських, корейських, китайських марок. Також добре знайомі з європейськими машинами, випущеними на заводах Швеції, Данії, Словаччини, Нідерландів.
Найбільш поширеними ремонтними роботами є:
-
заміна тросів висунення стріли;
-
заміна вантажного троса;
-
заміна технічних рідин;
-
ремонт поворотного редуктора (агрегат, який розгортає стрілу на 360 градусів);
-
ремонт гідроциліндра і гідронасоса;
-
ремонт механізмів управління КМУ;
-
ремонт стріли.
Наша компанія гарантує оптимальні ціни, професійний підхід до ремонтних робіт, використання сертифікованих запчастин і витратних матеріалів. Для запису на діагностику і ремонт КМУ - зв'яжіться з менеджером фірми за контактними телефонами або напишіть за адресою електронної пошти (дані вказані на сайті).